onsdag 4 augusti 2010

Sömnskratt

Haha, det är inte alltid man väcker både sig
själv och andra genom skratt. Men jag hade
en helknäpp dröm där jag började garva och
tydligen skrattade jag på riktigt.
Sen låg jag och skrattade en lång stund, i vaket tillstånd.

Vad drömde jag då?
...jo, det var någon som stekte något och när vi
tittade mot spisen var det som ett stort fluff.
Det såg ut som en stor trasselsudd av groddar
eller liknande. Av någon anledning började vi
prata om hur det skulle se ut när (inte om utan när)
vår chef skulle ha det på huvudet. Det fick oss att
skratta oss halvt ihjäl. Helknäppt. :D

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Ha ha ha... det skulle vara intressant att tolka den drömmen. Ibland undrar man hur man kan få till det...

Omentjej sa...

Camilla: Ja verkligen! Det blev en rolig start på dagen i alla fall. =)