söndag 22 augusti 2010

Sköna söndag

Vi hade jättekul igår! Förutom de ursprungliga
grillgästerna kom några kollegor och ett par
grannar. Kl. 3 gick jag och lade mig, väldigt hes
av för mycket singstar. =)

Efter lång frukost cyklade jag ner till min lägenhet
och flyttstädade.

Nu har jag suttit ute och ätit grillad korv och läst.

Det är så oerhört skönt med stora ytor!

Ikväll ska jag dra med mig D på en promenad,
nu ska jag vila lite. Ha de!

Update: Det blev en riktigt fin kväll och vi kunde
sitta ute och äta, suveränt!

6 kommentarer:

Linda sa...

Vad myyyyysigt!!

IngelaMollly sa...

Jag blev hes av att prata för mycket i fredags kväll...typiskt mig! ;-)

Librarybeth sa...

Ah, helgerna, helgerna! De som fylls av trivsel och mys och så lite tråkgöra som möjligt.... låter fint!!!

Camillas dagar sa...

Myspys! :)
Vi har också haft en riktigt skön sommardag i dag. Jag brände mig
t o m lite på halsen/bröstet då jag satt i solen och läste. Underbart!
Kramar!

Librarybeth sa...

Läste just någonstans att du har haft en skruttmåndag! :(
Krya på dig! Kram!

Omentjej sa...

Linda: Mm!! Kram!

Molly: haha, ja den varianten har jag också råkat ut för! =)

Librarybeth: Ja, visst är det underbart!!

Camilla: åh vad härligt, njutning!

Librarybeth (igen ;): Ja, det har varit en hemsk dag. Tack! Kram!