fredag 13 augusti 2010

Fredag - segdag och trädgårdstankar

Detta blir sista helgen i lägenhet (ja inte för alltid kanske).
På måndag kan jag gå ut i MIN trädgård (ja vår, men jag får
säga min, så det så). Förstå vad härligt! Det är mycket som
är bra med lägenhet, men trädgård har jag verkligen saknat.

Ni anar inte vad som rör sig i mitt huvud när det gäller
trädgården. Jag har planerat min egen trädgård sedan jag
gick på högstadiet, men nu när det är så nära kommer det
säkert inte alls bli som jag tänkt mig. Jag har tänkt skriva
ett inlägg om detta länge och jag väntar lite till med att
berätta mer om mina planer.

Idag är en sån där dag som är helt stilla. Alla verkar helt lugna.
Inget rör sig. Kanske även har med den intensiva värmen och
extremt höga luftfuktigheten att göra? (69% enl. google, känns
som 100%!).

En skön fredag önskar jag er alla!

4 kommentarer:

S sa...

Detsamma till dig. EN riktigt fin fredagkväll!

Camillas dagar sa...

Vilken underbar tid ni har framför er nu i nya huset med all planering och allt fixande. Avis!
Kramar och trevlig helg!

Librarybeth sa...

Minns själv vilka planer vi hade med hus och trädgård, hur man vrider och vänder och ändrar sig. Och så tar nya planer fart. Spännande!!! Nu har vi andra planer på gång i hemmet... Ha det bra! Och vad fin du var på alla dina outfit-bilder!!! Underbara koftor från Modström tycker jag. Fantastiskt fall i tyget.

Omentjej sa...

S: Tack!

Camilla: ja det ska bli så kul! Tack detsamma!

Librarybeth: Tack! Synd att inte du hann få fatt på den lilla koftan, den är fab! Åh vad har ni för planer? Du rapporterar väl på bloggen? =)