lördag 14 augusti 2010

Håhå, ljuvliga lördag!

Säljarna ringde och sade att vi kunde komma och
hämta nycklar ikväll, så att vi kan börja köra lådor
imorgon. Yay!

Vi cyklade dit, en lagom tur på några km. Blev inbjudna
i deras nya fina lägenhet och det visade sig att de nu bor
i samma hus som dels en kollega till oss, dels ett par av
mina föräldrars bästa vänner. Stan är inte så stor. =)

Sedan cyklade vi ner till småbåtshamnen, alldeles nedanför
dem. Det ligger en restaurang där, på en brygga ut i vattnet,
och vi stannade till och tog en öl. Typiskt att man inte hade
kameran med sig. Så underbart vi hade det, med Mälaren
fylld av båtar och en strålande sol från en blixtrande klar
himmel.

Sen cyklade vi genom lyxområden och konstaterade att
det är mot det vi ska satsa. ;) Sjötomt vore inte fel.

Jag älskar när man inte har några planer och så blir det
bara så himla bra. Jag ville inte lämna restaurangen för
vi hade det så himla bra, och trogna vår veliga natur
hann vi byta plats tre gånger på drygt en timme.

Jag är så ofattbart lycklig! Jag kände på mig att det här
skulle bli ett bra år och hittills har det bara varit lycka.
Over and out!

4 kommentarer:

Petra sa...

Vad underbart det är när man är lycklig och allt bara flyter på.

Camillas dagar sa...

Det låter ju nästan som en saga. Njut! :)

Att ha det gott sa...

Låter härligt

Omentjej sa...

Petra: Ja, jag bara njuter!

Camilla: sagolikt är det! =)

Att ha det gott: Underbart!