onsdag 18 augusti 2010

Om "kom igång" 2010

Alltså... Jag hade ju lovat mig själv att det skulle
bli nya tag i samband med flytten, det blir liksom
lite mer naturligt då.

Och ja, det går ju alldeles strålande bra! Jag lyfter
och knatar i trappor och hinner knappt känna att
jag är hungrig.

Jag har tom. klivit på den förhatliga träningsstegen
på jobbet (förhatlig därför att det är sådan press på
min avd. om att vi ska vara med och för att en av
cheferna tar det personligt om man inte är det!!).

Men nu tänkte jag att det ska peppa lite extra att
se poängsumman öka!

7 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Gumman, du får nog träning så det räcker o blir över med flytten ;-)

Librarybeth sa...

En flygande start med att lyfta och bära och packa upp och fixa! Puh, du pausar lite också va, tjejen!!!

Frida sa...

vardagsmotion är finfint! hoppas du kan tänka bort den jobbiga pressen från chefen och göra det till nåt positivt!

Mie sa...

Hejja dig! Jag har oxå kommit igång med träningen i sommar:)
Du kan byta ut adressen på Absolut guldkant till http://mindfulmie.blogspot.com/ för jag har flyttat:)

Camillas dagar sa...

Japp, samma tanke här! Jag har ju cyklat duktigt i sommar, men nästa vecka ska jag börja med pass på jobbgymmet igen. :)

Pia Wester sa...

Heja! Kör så det ryker!

Omentjej sa...

Molly: Ja jag tror minsann det börjar märkas rentav!

Librarybeth: det blir några utmattade stunder i soffan! ;)

Frida: Yes, jag har bestämt att frikoppla henne från stegen
och slå dövörat till vid ev. kommentarer. Det är bara mig
det handlar om! =)

Mie: Härligt! Och vad bra med nya adressen, ska genast
ändra!!

Camilla: Ja ditt cyklande är ju otroligt bra & imponerande!
Jag har 5 km till jobbet nu, alldeles lagom.

Free Fashion Pia: kommer ånga ur både näsa och öron! ;)