tisdag 26 april 2016

Men åh, jäkla bihålor!

Det händer inte så jättespännande saker i mitt liv just nu. Jag tar det mest lugnt eftersom alla sorters påhitt gör att jag måste vila resten av dagen. Tråkigt. 

Jag kör helst inte bil heller eftersom jag inte kan fokusera ordentligt, jag litar inte på mig själv.

Trädgårdsjobb är extremt svårt eftersom jag inte kan böja mig framåt (stenhårda magen) och har svårt att sitta på huk någon längre stund.

Men jag har lånat en hel hög böcker i alla fall. :)
Just nu läser jag "Snökimonon" av Mark Henshaw och den är väldigt bra.
Läser dessutom "Om du får det här brevet" av Sarah Blake. Också bra även om jag inte fängslats på samma sätt.

Men i alla fall. Inatt blev det spännande. Kände av halsen igår, och en gräslig huvudvärk. Inatt vaknade jag nästäppt (inget ovanligt just nu iofs) och insåg att jag fått bihåleinflammation. Ingen föraning annat än att jag var lite hängig igår, tror aldrig jag fått det utan att vara förkyld först.
Jobbigast just nu är värken i svalget, så nu ska jag dricka honungste och hoppas att det snart går över.

1 kommentar:

Fifi sa...

Usch, vad segt! Hoppas bihålorna blir bra snart!