fredag 25 september 2015

Vackra morgnar och ledsamheter

Idag var det begravning. Jag borde ha varit där, jag ville (fast inte, vem vill gå på begravning) men det var i Hälsingland och det funkade inte. Familjen var representerad och det är jag tacksam för. Det var pappas kusin som gick bort. I juni hade han ont i magen, i juli fick han dödsdomen, i september dog han. Cancer i bl.a. bukspottskörteln. Bedrövelse, han var bara 66 år och en av de snällaste och gladaste människor jag någonsin känt. Han fattas oss.

September går mot sitt slut, jag är sjuk (nu har det satt sig på bihålorna och jag vill bara dra något gammalt över mig) och imorgon fyller Kalle år. Vi ställde in kalaset pga min sjukdom, trist. :(

Hur som helst, bäst att tänka på något trevligare. Som den här underbara morgonpromenaden häromdagen. 





1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Usch... hatar cancer!!! Kram!