lördag 25 april 2015

Explosiv utveckling

Min lilla skrutt började gå på tå idag. Han började med planka/knästående i torsdags, men ikväll började han gå på tå. Varning för hjärtattack alltså, eftersom han står högt och så plötsligt faller han ned och så finns det bl.a. duplo överallt. Duplo i pannan, ögat, what not? Ajaj.


Det har även, idag, dykt upp en vit prick i munnen. Ned till höger (KA:s vänster) och alltså inte den vanliga nere i mitten. Hm, knasboll.

Hur som haver, jag började dagen med att åka på klädbytardagar och handla lite plagg. Under tiden hade Fia & pappan sått Fias frön som vi köpte för en vecka sedan och som hon längtat efter att så sedan dess. Sen grejade jag lite i trädgården men inte alls så mycket som jag hade tänkt innan KA vaknade & jag fick gå in & mata osv, Sen skulle Daniel iväg & Fia ville in.

Nu sover iaf alla barn och jag ska väl också krypa i säng. Mitt liv är kanske inte så spännande men jag älskar det ändå. Jag önskar bara att jag kunde a) orka städa b) få fortsätta ha det fint mer än fem minuter när jag faktiskt lyckats fixa fint.

Inga kommentarer: