torsdag 3 februari 2011

Torsdagsfunderingar

Maj gadd vad ont jag har i skallen,
hoppas min älskling kommer hem snart
och är på humör för att ge mig lite massage.
Det gör så ont att jag vill gråta och nu får jag
ju inte ta några vettiga värktabletter. :)

Funderat på idag:
Egypten suck. Kom igen när det är klart.
(jaja viktigt och allt det där, men håll med om att det är träligt)

Hurra hurra att jag ska lämna över Norge och den
överdryga chefen där. Gubbarsel (förlåt).

15 veckors jobb kvar (har dragit av semester och påsklov)

Skönt ute med lite plusgrader och tö

Hur ska jag klara mig nästa torsdag när jag inte får äta på
6 timmar innan kl. 10?? Nattamat kl. 3.30?

Måste piffa upp mig!! Vårkläder, snygga skor!

Skulle man inte få bättre hår & naglar som gravid?!?!

Tröttheten lämnar mig aldrig. :)

Update: Massage och tigerbalsam, hurra!
Och ja, världens mest ytliga inlägg, jag vet.

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Men roligt att läsa!!! :D

Omentjej sa...

Librarybeth: haha, bra! Kram!