onsdag 16 juni 2010

Om 2 månader...

får vi flytta in i huset!

Jag jobbade halva dagen idag och sedan gav
jag upp, Daniel fick skjutsa hem mig till mamma
och pappa (visning av våra lägenheter idag) så
att jag kunde krypa ner i sängen.

Sömnen tog bort det stela i nacke och axlar,
men huvudvärken har inte gett sig. :(

Men tillbaka till de glada sakerna:
* 2 månader till inflytt och dessförinnan roliga saker
som midsommar och inte minst semester!
* En som verkade intresserad av lägenheten (peppar, peppar).
* Morden i Midsomer ikväll

kram kram

5 kommentarer:

Librarybeth sa...

Nu hoppas vi att någon tar fram plånboken och slår till på din lägenhet!!! Två månader! Det går fort konstigt nog, men först lite ledigt!

Alexandra sa...

Å wow!!! Spännande!!!

Camillas dagar sa...

Det låter hoppfullt ju!
Krya på dig nu och må tiden fram till semestern gå riktigt fort! Skönt för dig att ha något roligt att se fram emot efter semestern också!!! :)
kram och godnatt!

S sa...

Nej men inte sjuk...stackars!!!

Omentjej sa...

Alla: tack för era fina kommentarer! Nu mår jag bättre, och lägenheten säljer jag i augusti! Kram på er!