onsdag 9 juni 2010

Berg- och dalbana igen...

Besiktningen igår gick jättebra och vi hade så
trevligt, säljarna är verkligen underbara människor!

Både mamma och pappa var med (min suveräna pappa
utförde själva besiktningen, tusen tack älskade pappis!!).

Idag var vi på sista bankmötet (för att avgöra var vi ska
ta lånet alltså) och vi fick suveräna villkor!

Och sedan kom en förfrågan från min kusins fina tjej om
jag vill vara med och sjunga på min andra kusins bröllop!
Hjälp! Men vilken ära! Jag har inte svarat än för jag var
tvungen att provsjunga för mig själv först. Hehe.

Nu när jag räknar upp detta känns det ju jättebra,
men jag har ändå känt mig dyster och det beror nog mest
på att jag är så förfärligt trött och ligger efter jobbmässigt
och det känns oöverstigligt att ta igen.

Sedan kom det hemska sms-et. Det kom en - EN - person
på visningen av min lägenhet idag. En person... Det fick mig
att fälla några tårar. Min fina lilla lya... :(

5 kommentarer:

Petra sa...

Men du den personen kanske köper din lya. Kram

Omentjej sa...

Petra: Hoppas det! :)

Frida sa...

men ah, det verkar svårt att sälja lägenheter nu, jag har hört om fler som har problem. men jag håller alla tummar för dig!!

Librarybeth sa...

Hoppas att det ordnar sig!!! Du är ju redo att docka av från din lägenhet nu - annat att se fram emot! Tänk så! Och vila! Och ledigt! Och sol kanske! Det får fixa sig med lägenheten.

Camillas dagar sa...

Nej men va??? Det kanske inte är rätt säsong just nu för att sälja? Hoppas att den personen köper den eller att det kommer fler personer på nästa visning.
Vilken ära att få sjunga inför publik. Men pirrigt!
Kram kram!