måndag 25 maj 2009

Tillbaka!

Åh vilken helg! Helt fantastisk!
Jag är helt salig och omtumlad...
Det blev semester även idag så igår sov jag
i stugan. Jätteskönt. Hemfärd efter 11 idag.
In på nya kontoret och kollade läget.
Jättefint men såklart ganska opersonligt
än så länge.

Sången gick bra, det var lite svajigt, särskilt
under "Älska mig" som var direkt efter
ingångsmarschen, men det blev bättre och
jag fick beröm så jag är nöjd.

Började med att sitta i bänken, sen sprang jag
upp på läktaren för att sjunga (jätteskönt, hade
aldrig klarat att stå där nere) och sen ner igen,
sedan upp igen under sista psalmen.

Jag grät inte under hela ceremonin vilket aldrig
hänt förut, men jag skulle tro att det berodde på
att jag var lite nervös. Igår kväll somnade jag
med kläderna på och vaknade 8 timmar senare.
Jag är fortfarande jättetrött.

Jag ska berätta mer och lägga upp bilder, men
inte ikväll... =) Nu ska jag läsa andra bloggar.

6 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Åh vad underbart det låter Emma! Jag tror din sång rörde alla till tårar. Ser fram emot alla härliga bilder du måste ha tagit, om du hann förstås? ;-)

Omentjej sa...

Molly: Oh yes. Hade tagit drygt 600 bilder sedan förra lördagen, så det kommer!! =)

S sa...

Welcome back! Kul att det gick bra för dig också!

anna sa...

det lät som ett riktitgt bra bröllop, när någon sjunger i kyrkan börjar jag alltid gråta, det är så otorligt vackert!

IngelaMollly sa...

Härligt! Jag har utmanat dig, visst är du på? ;-)

Omentjej sa...

S: tusen tack! =)

anna: det var obeskrivligt bra! (Jag brukar också gråta... ;)

Molly: of course! =)