onsdag 17 februari 2016

Våren smyger runt hörnet

Ja det är inte riktigt vår än, men den är sannerligen på gång. Imorse var det kyligt (igår ännu kallare med -7) men idag när jag faktiskt kunde gå till och från dagis utan att gråta av smärta så såg jag både videkissar på gång och stora magnoliaknoppar.

Igår träffade vi våra skuggor, alltid ett kärt återseende. :) (Oj, kolla vilken lång skugga jag har mamma!)

Kalle har gått runt och varit ganska ilsken de senaste dagarna, kindtänderna kommer aldrig (han är 16 månader nu och har bara 8 tänder) och det är nog en hel del frustration (han förstår allt och kan jättemycket men han är trots allt inte lika stor som storasyster).

Jag har 1 ½ vecka kvar innan jag ska börja jobba igen. Heltid. Jag hinner faktiskt knappt tänka på det. Om tre månader (89 dagar) har vi en till bebis. Undrar hur mycket jag hinner tänka då? :)


Inga kommentarer: