torsdag 1 oktober 2015

Omänskligt tidiga morgonstunder...

Igår lade jag mig tidigt men kunde inte somna. Naturligtvis är det såna gånger stora barnet kommer in till en kl. 4.00 på morgonen och inte kan sova. Jag är sjuk i näsan sa hon. Ont i örat. Pratade och pratade och pillade i mitt hår (mysigt) och ansikte (inte alls mysigt).

Till slut blir man lite irriterad för man vet att snart vaknar lilla barnet. Precis när jag trodde att jag skulle få slumra en liiiten stund till hände precis det.

Min evighetslånga hosta/bihåleinflammation (kom efter Göteborgsresan) ger aldrig med sig och nu verkar det som att Fia är sjuk.

Det var dagens gnäll. Det blir förhoppningsvis en mysig (& lugn?!) dag.

3 kommentarer:

Frida sa...

Fy! Blir man väckt klockan 04 så FÅR Man gnälla!

Camillas dagar sa...

Det låter jobbigt, men mysigt. Kram!

Omentjej sa...

Frida: Ja eller hur?! :) Kram!

Camilla: Kram!!