söndag 17 februari 2013

Dagens shopping: skor & COS

 



 


Avslutade dagen med lite reashopping från COS. Ser fram emot paketet, har aldrig handlat därifrån tidigare men kläderna ser ju jättefina ut.

Annars har vi haft en fin dag med diverse ärenden, jag köpte äntligen träningsskor för inomhusbruk (adidas för 168 pix, det är junioravd. man ska handla på... ;) & en ny snygg mössa.

Efter våra ärenden tog vi bussen ner på stan och åt middag. Fia gjorde sitt bästa för att charma alla och en helt hämningslös tjej gjorde sitt bästa för att chocka och provocera oss andra. Jag blev väldigt generad å hennes vägnar men antar att hon innerst inne måste vara ganska osäker om hon har ett sådant behov av att vara så... öppen, med allt. Voi voi.

Nu slappar vi i soffan till en film men jag har aningen svårt att koncentrera mig, blir nog sängen strax. Godnatt. :)

Bilderna har jag lånat från cos hemsida.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så fint! Hoppas du blir nöjd :-) / M

Frida sa...

TJusigt! Ser fram emot rapport om hur kläderna är, jag har heller aldrig shoppat på COS.

Omentjej sa...

M: me too, har höga förhoppningar!

Frida: hoppas jag tog rätt storlek, svårt från ett nytt ställe. Återkommer med rapport!