torsdag 11 oktober 2012

Iväg med ungen bara!

Haha, inte så dramatiskt som det låter.
Jag var superstressad idag, jobbar en del hemifrån och nu låg jag efter och Fia ville inte sova. Tur då att hon fick spendera em hos sin kusin (enligt rapport skreks det av lycka när de fick se varann, de hade väl inte träffats på drygt en vecka). :D

Fia somnade inte förrän i bilen på väg hem, vid 18.15 ungefär. Säg inte att hon redan blivit för stor för att sova middag? Ojoj.

I alla fall. Jag fick jobba (och det var så ovant att göra det i lugn och ro att alla effektivitet försvann och jag blev inte alls klar som jag hade trott :), sen fick jag yoga. Torsdagar är numera lika med temadagar och idag var det tema andning. Perfekt!! Efteråt mådde jag så himla bra!

Nu ska jag krypa i säng. Man och barn snusar redan gott, vilket inte hör till vanligheterna (både jag och maken är ju nattugglor och Fia är/har varit/blir? det nog också).
Godnatt!

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Åh, yoga är ju så härligt! De har tyvärr uppehåll med det på vårt jobb-gym till januari, men då ska jag hänga på låset.
Låter mysigt och gulligt med Fia och kusinen. :)))
Kram!

Camillas dagar sa...

Sv: Det är andra gången i livet jag får aku. Ja, det gör ont tycker jag, men inte lika ont som att ta sprutor. Efteråt blir det en behaglig avslappning i musklerna, som klart är värd det onda. :)
Åh, nu blev jag _ännu_ mer sugen på att se Hypnotisören. Har köpt biocheckar nu, så kanske i helgen! :D
Kram och detsamma till dig!

Omentjej sa...

Camilla: Åh ja, då har du något att se fram emot, yoga är bäst. ;) Kram!