torsdag 8 december 2011

Det där jag inte kunde komma på igår


"Det här var ju roligt"

Jo, det var nog att vi var på BVC i tisdags!

Fialiten fick två otäcka sprutor och grät/skrek alldeles
förtvivlat och jag gjorde som sist: ammade direkt efter
för att ge tröst. Hon slocknade så fort vi kom ut från BVC.

Hon hade växt litegrann: 63,5 lång och 6240 gram tung.
Visst känns det att hon väger mer men jag tycker ändå
att hon känns lätt fortfarande. Huvudomfång: 40,4.
Jag tackar min lyckliga stjärna att Fia inte föddes med
detta huvudomfång, en del barn har ju så redan vid
födseln. Ajajaj. I nästa sekund slår det mig att världens
smalaste midja är mindre i omkrets än detta. Ajajaj.

Nog med svammel, dags att börja tänka sångstund.
Ikväll blir det nästa bröllopsträff.

2 kommentarer:

Frida sa...

men åh, fina fina Fia!

Omentjej sa...

Frida: hihi, det är allt enna gulliga töser vi har du å ja! ;) Kram!