torsdag 3 november 2011

För fyra månader sen...


Så här såg det ut för fyra månader sedan. Bilden är tagen 09.23.
Himmelskt god frukost, jag hade inte ätit sedan fyratiden dagen innan.

Här ligger jag, lite groggy av lustgas och ganska trött.
Bilden är tagen 04.11, drygt en halvtimme innan Fia kom ut.

Kl. 05.27, Fia är fyrtio minuter gammal och när bilden togs
låg jag nog och sov. De knatade ju iväg med Fia till neo för
observation och jag fick vackert ligga kvar. 3250 g och 49 lång.

Idag firar vi fyra månader och mitt älskade barn väger nu
5720 gram och är 61 cm lång. Grattis sötnos!

7 kommentarer:

Fifi sa...

Grattis till fina Fia!

Anonym sa...

Grattis älskade Fia! Puss o kram fr moster

Camillas dagar sa...

Grattis till er alla. <3
Hoppas att ni haft en riktigt mysig 4-månadersdag. :)
Kram!

Camillas dagar sa...

Sv: Ha ha... ja, personalbutiken är populär på sjukhuset. Den drivs av landstinget tror jag (i alla fall förut) och får inte gå med vinst, utan allt säljs till inköpspriser. Det är en perfekt förströelse/paus och vi brukar gå dit och kika ett par gånger i veckan. Den och Plan 13 (jobbgymmet högst upp på sjukhuset) är det klart trevligaste med mitt jobb. :-D

IngelaMollly sa...

Visst går det fort? Hon är så söt din Fia =)

Smakbitar sa...

Visst är det häftigt. Ena stunen ligger man där, plågad i fruktansvärda smärtor och nästa stund. Har man världens finaste lilla bebis på bröstet. Skrämmande är det bara att tiden går så fort.
Grattis på fyramånadersdagen :)

Omentjej sa...

Tack alla!! Kram!