torsdag 1 juli 2010

Jag är en vinnare!

JIPPI vad glad jag blev när jag fick veta att jag vann
fina Free Fashion Pias tävling! Tjoho vad bra, det gjorde
liksom att en del krångel på jobbet som jag helst inte ville
låtsas om plötsligt gick alldeles galant att lösa!

Efter jobbet blir det After Work och en liten tur på vår
Cityfestival. Mr. D har det alldeles förträffligt i Danmark
verkar det som, härligt att höra. :)

Och det enda knasiga just nu är att jag saknar förmåga att
lägga mig när jag är ensam. Lakanskräck har jag hört att
det kallas.

5 kommentarer:

Petra sa...

Haha, lackanskräck har jag aldrig hört förr.
Ha en superduper AW sötis.

IngelaMollly sa...

Grattis! Du är så värd den vinsten =)

Omentjej sa...

Petra: Det är tydligen Babben som myntat uttrycket. :D Tack, vi det var supernajs!

Molly: Tack kära du! :)

Pia Wester sa...

Ett försenat grattis från mig med ;-) Vinsten på väg!

Omentjej sa...

Free Fashion Pia: Tack!! :D Wow du är verkligen snabbare än blixten! Längtar till imorgon!