torsdag 20 november 2008

Är det inte jul snart?

Det går trögt just nu... trögt att gå upp, trögt att finna motivationen till att jobba.

Jag längtar jul, pyssel och pynt och glögg och mys.

Jag ska vara ledig precis hela julen, från Lucia till trettondagshelgen.

Ser så mycket fram emot det, hade en kort sommarsemester som inte gav den vila jag behövde. Nu är det 7 min kvar till möte, sedan den omtalade vinprovningen med ljuvliga amaroneviner.

Imorgon fredag, jodå semestern närmar sig snabbt. Nedräkningen har börjat.

2 kommentarer:

nicolew sa...

Då är vi två om den saken, vill bara ha jul och käka massr av god mat! mvh Nicole

Omentjej sa...

Min lediga vecka innan jul tänkte jag matpyssla. Koka knäck, göra egen glögg, baka, steka köttbullar & frysa in. Bara mysa. Hoppas du får en riktigt mysig jul!