söndag 18 januari 2015

Pappslöjd!

 Innan jul tipsade IngelaMolly om hur man kan göra fina stjärnor av t.ex. gamla böcker. Jag hade i samband med julklappsinköp beställt tjusiga origamipapper till mig själv och bestämde mig för att prova med dessa. 
Jag är en sån där person som gärna vill pyssla men sällan vet vad jag ska göra.
Detta var perfekt!
De blev verkligen inte perfekta, jag klippte lite för mycket i vissa och hade på alldeles för mycket lim, men kul var det! Jag lade dessa i granen men jag ska försöka hänga upp dem i ett fönster nu.

Idag ska Fia uppträda med sin nya kör! Därefter: julgransplundring. 


1 kommentar:

IngelaMolly sa...

Så himla fint Emma, vad duktigt du är! Jag är oduglig när det kommer till pysslande dessvärre ;-/ Tror du jag kan få köpa en av dig? Såå fin!
Kram
Ingela