tisdag 9 december 2014

Moonlight

Månsken in i sovrummet, jag minns inte när det hände sist... Idag bjöds vi på ett underbart väder, klarblå himmel och sol! Hoppas hela landet fick ta del av detta! Vilken humörhöjare!

Jag har just ingen julstress alls. I lördags hade vi lite adventsfika, jag har fixat allt jag ville innan första advent (ljusstakar, stjärnor osv), julklapparna är så gott som klara (nätshopping) och köttbullar gör vi på onsdag. 

Julgran ska vi fixa, det blir ett projekt för denna vecka.

Men nu ska vi väl försöka sova, Kalle & jag. Lilleman är rejält förkyld, hostar & skräller och är alldeles hes när han vaknar. Stackars liten. 

Ska avsluta min novemberutmaning vilken dag som helst ...och kanske ge mig på en för december. :)

4 kommentarer:

Frida sa...

Härligt med sol, här var det ganska grått :(
Duktigt med julfixande, jag ligger lite efter med julklappar känner jag.

Omentjej sa...

Frida: Daniel skapade ett gemensamt julklappsdokument och där har jag pillat och trixat en hel massa. Färgmarkerat och flyttat om och så småningom beställt. Älskar överblicken!
Har ett par kluringar kvar dock!

Frida sa...

Hmm, Uffe är totalt ointresserad av att fixa julklappar, så det ligger på mig att göra det... I morgon kanske jag tar en sväng på stan...

Omentjej sa...

Åh! Lycka till my friend!