lördag 22 oktober 2011

Kropp och knopp

Lånar en lista från Frida!
Längd: 167 cm i passet ;)
Vikt: Jobbar på att få ner den... :)
Hårfärg: Mörkblond kanske?
Ögonfärg: Blå
Fräknar: Nix
Bästa kroppsdel: Mina ögon, dem gillar jag.
Sämsta kroppsdel: Äh, jag tänkte säga något jag är missnöjd med men faktum är att jag är så glad att jag har en snäll och fungerande kropp att jag inte ska klanka på den.
Ärr: Ett brett mörkt vertikalt snitt på magen från myomoperationen.
Tatueringar: Nope.
Piercingar: Nope, inte ens hål i öronen.
Sjukdom: Förkyld just nu, annars frisk.
Brutna ben: Nix, men det var en barndomsdröm att få bryta benet och hamna på sjukhus. Min favoritbok ett tag handlade om just det.
Fobi: D a g g m a s k a r. Vidriga kryp, får nästan en hjärtattack när de dyker upp oväntat. Tvångstanke: Allt för många. Gärna av typen "måste hinna till den stolpen innan röda bilen når stolpen" eller "får inte gå på spruckna plattor". Såna jobbiga onödiga saker.
Rädsla: Fortfarande bilrädd 18 år senare.
Kroppsligt partytrick: Jag kan lägga foten bakom nacken.
Bästa känsla: Att slappa i sitt städade hem efter ett lyckat kalas
Bästa fysiska känsla: En rejäl stor kram, älskar att kramas!

Inga kommentarer: