onsdag 9 september 2009

Stackars liten

Min älskade systerson, 6 år, ramlade imorse och
fick in cykelstyret i munnen på något vis. Läppen
gick sönder och det blödde massor.
Nu ska han få vara hemma resten av dagen för han
mår inte alls bra. Stackars älskade lilla plutt!
Moster oroar sig så även om jag inte tror att det är ´
någon direkt fara. Det är ju själva händelsen som gör
mig bekymrad. Syskonbarnen är mina guldklimpar,
vill inte att något ont ska hända dem, helst ska de
aldrig vara ledsna...

Själv jobbar jag hemifrån idag igen, gårdagens besök
blev visst för mycket för mig, mår pyton...
Det funkar att jobba hemifrån, men det hade inte
funkat att vara på kontoret idag. Tack och lov
för laptop, VPN och internet!!

2 kommentarer:

S sa...

Ja, det där med VPN är riktigt bra!

Omentjej sa...

S: väldigt mycket så!!