söndag 27 oktober 2013

Efter semestern och så

För en vecka sedan...
Semestern var underbar, har tänkt lägga ut lite bilder men de flesta finns bara i makens telefon än så länge. Det var ett perfekt hotell för oss (dvs. barnfamilj på jakt efter avkoppling men med aktiviteter för barn). Vi turades om att hänga med Fia medan hon var i lekparken/gungade/hoppade trampolin eller sprang runt i trädgården/jagade katter. Vid poolerna kunde hon kliva i/ur själv. På rummet fanns DVD-spelare & micro, perfekt för kvällarna.

När jag kom tillbaka till jobbet (brunbränd!, det är inte ofta) möttes jag av förväntningar på att jag nu är utvilad/pigg/frisk/redo för nya tag. Jajemen svarade jag glatt, men det är inte riktigt sant.

Jag är varken utvilad eller pigg. Lycklig är jag, men lite ledsen och trött ändå.

Men. Jag har en plan för hur jag ska komma tillbaka och hitta ny energi. Jag har till exempel haft ett långt träningsuppehåll, den trista svackan ska jag ta mig ur imorgon!

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Men kram till dig! Hoppas att du får må bättre snart! ❤️
Den där bilden på dig och Fia är ljuvlig!

Omentjej sa...

Camilla: Tack gulle dig! <3
Jag hamnade i en riktig svacka men nu börjar det ljusna igen!
Kram!