torsdag 10 januari 2013

Första dagisdagen

Inskolningen för Fia har börjat, med en rivstart.
Här kör man 3 dagars inskolning tillsammans med förälder och sedan är det bara att lämna sin skatt i händerna på någon annan. Buhu. Verkar vara bra personal iaf.

Det är Daniel som sköter inskolningen och första dagen hade gått bra. Det är Fia och en tjej till som skolas in den här omgången. Imorgon ska jag följa med och säga hej innan jag åker till jobbet.

Känns fortsatt bra med jobbet, nu börjar jag komma in i det igen lite mer ordentligt.

Ska bli riktigt skönt med helg hur som helst, ser fram emot morgondagen med fredagsfrukost på jobbet, sluta tidigt och gå en sväng på stan för att sedan köpa med lite indiskt hem och så småningom dominera i På spåret. ;)

Nu blir det ett avsnitt av Downton Abbey (dags att börja på säsong 2) och en kopp te.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja usch. Lämna över allt till främmande människor.
Första gången jag lämnade henne helt och hållet och skulle vända på klacken och åka så kände jag att oj vad det gick bra. Sen när jag liksom förstått vad jag gjort så kom alla tårar och jag undrade hur hon hade det, om hon klarade sig utan mig osv. Men det är bara ett samtal ifrån och så lugnades jag :)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.