söndag 8 juli 2012

Filmtajm

För ett tag sedan började vi på ett nytt filmprojekt: se alla oscarsvinnare för bästa film.
Vi började bakifrån, alltså senaste först. En del hoppar vi över eftersom vi nyss sett dem.

Men idag är det för ovanlighetens skull en film jag inte sett mer än en gång.
Driving Miss Daisy! Underbart att se den igen.

För övrigt njuter jag av att det har regnat (behövdes efter det tryckande kvava)
och jag njuter njuter njuter av vår sommar tillsammans, min lilla familjesommar.

Eftersom vi inte vill ut i regnet har vi improviserat maten.
Omelett med trattisar, persilja och vitlök (fräst i grädde) till lunch.
Makrillmacka och rabarberpaj till middag. 

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Här vräker regnet ner... ska börja baka lite tårtbottnar till Meyas dop på lördag och hoppas på att solen vill komma tillbaka lite till nu på min sista semestervecka.
Kram! Tack för fina grattis till min simning! <3